| Autor | Wiadomość | 
	
		| fryta48 Roller Cagivy
 
 
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 27
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Osie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 10:25, 05 Kwi 2010    Temat postu: Blokady w Cagivach |  |  
				| 
 |  
				| Witam ponownie.Czy jakaś osoba z forum wie coś na temat blokad osiągów w naszych Cagivach?Myślałem o blokadzie w tłumiku,na zapłonie,w gaźniku oraz na module ale mam 100 % pewności że tam były blokady.Osoby które wiedzą cokolwiek na ten temat proszę o wypowiedzenie się.Z góry dzięki 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Plusminus Administrator
 
 
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 36
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:28, 05 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dodajmy jeszcze że to jest Cagiva Cocis. A więc zapewne jakaś blokada na module i dyfuzor przystosowany do niższych obrotów. pozdro. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| fryta48 Roller Cagivy
 
 
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 27
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Osie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 8:19, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| w tym temacie chodzi mi o wszystkie blokady,i sposób ich zdjęcia,czyli blokady występujące w mito 125,prima 50 i cocis 50.Może wspólnymi siłami uda nam się zrobic jakieś tutoriale o zdejmowaniu blokad. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| nicek27 Roller Cagivy
 
 
 Dołączył: 19 Lut 2010
 Posty: 27
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Niziny
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:29, 06 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| To trochę trudna sprawa tuning w 2T. Z dyfuzorem raczej bym się nie bawił. Jedynie co to można środek z tłumika wypierd. Co do gaźnika, to na spryciaze.pl jest jak ściągnąć blokady z gaźnika skutera, więc jak podpatrzysz to i z takim radę dasz. Co do zapłonu możliwe że masz jakąś dodatkową kostkę, którą wystarczy odłączyć, albo trzeba wymienić cały moduł na ''sportowy''. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| mateusz46 Użytkownicy
 
 
 Dołączył: 26 Lut 2010
 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: olsztyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:16, 13 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| blokad jest kilka i kazdy ma inny sposób na zdiecie ja zrobiłem tak w w8 125
 -gaxnik mam inny od full crossa  125
 -dyfuzor chcem dac też od fulla 125
 tłumik wybebeszony do końca i pusty
   -moduł mam jakoś inaczej podłączany przez znajomego
 pozostaje jescze kilka drobnych spraw lecz moga dużo poprawic
 miedzy innymi
 dobra sportowa świeca  inny kąt ustawienia zapłonu itp
 nie bede sie rozpisywał na temat tuningu 2t do tego polecam jakąś dobra ksiązke
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| fryta48 Roller Cagivy
 
 
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 27
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Osie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 18:59, 16 Kwi 2010    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Razem z plusminus doszliśmy do wniosku że wersje terenowe cagiv miały mniejszą średnicę tłoka i większy skok wału od wersji szosowych,przez co moc była oddawana w niższych partiach obrotów.Ja w mojej Cagivie Cocis 50 mam średnicę tłoka 38 mm.a plusminus w jego starym silniku 50 ccm ma średnicę tłoka 40 mm.Więc jest to swoistego rodzaju blokada.Drugą dość ważną blokadą jest gaźnik.Ma on mniejszą średnicę od mojego gaźnika o Romecie Charcie,a Chart ma prawie 3 razy mniejszą moc.Moja rada to zastosowanie gaźnika 21 mm.Trzecią rzeczą są listki membrany.Oryginalnie są one z jakiegoś plastikowego tworzywa.Radziłbym je wymienić na te z karbonu.Na dniach jeszcze sprawdzę czy w oryginalnej końcówce wydechu są jakieś blokady.Możliwe jeszcze że Cagivy były blokowane na zapłonie.To też kiedyś sprawdzę   
 Troszkę się rozpędziłeś.. To że jest inny skok nie jest blokadą, tylko zmienioną charakterystyką silnika co wiadomo jakie da rezultaty. Porównywanie gaźnika starej konstrukcji, do konstrukcji cagivy hym.. zdaje sie że niczym się nie różni, a jednak. Co do propozycji gaźnika to można spróbować z gaźnikiem 17.5mm, bo nie ma sensu większego przy oryginalnych częsciach. Membrana w tym silniku (oryginalna) ma listki plastikowe co daje słabsze wkręcanie się na obroty, oraz słabszy przepływ mieszanki (są cięższe). Co do końcówki to sam nie wiem, ale makarniarze raczej dają zwęzki na dyfuzorze, niż na końcówkach, ale co do tej rzeczy nie jestem w 100% pewien
 pozdrawiam Plusminus
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |